Saját myanimelist-em alapján a következő rangsort állítottam fel magamnak:
10/10-es besorolást kapott:
●Clannad
●Clannad: After Story
●Clannad: Mou hitotsu no sekai: Kyou-hen
●Danganronpa: Zetsubou no Gakuen to Kibou no Koukousei - The Animation
●Gallery Fake
●Hachimitsu to Clover
●Hyouka
●Kaleido Star
●Magi: The Labyrinth of Magic
●Sekai-ichi Hatsukoi
●Sekai-ichi Hatsukoi 2
●Sekai-ichi Hatsukoi OVA
10/9-es besorolást kapott:
●Ano hi mita hana no namae wa bokutachi wa mada shiranai
●Clannad: Mou hitotsu no sekai: Tomoyo-hen
●Free! Eternal Summer
●Junjou Romantica OVA
●Kanon
●Kanon (2006)
●Kuroko no Basuke
● Magi: The Labyrinth of Magic 2
●Natsuyuki Rendezvous
●Noragami
●Spiral: Suiri no kizuna
●Zetsuen no Tempest
10/8-as besorolást kapott:
●Ao Haru Ride
●Black Rock Shooter
●Chihayafuru
●Chihayafuru 2
●Hanasaku Iroha
●Junjou Romantica
●Junjou Romantica 2
●Lucky Star
●Mekakucity Actors
●Shingeki no kyojin
10/7-es besorolást kapott:
●Black Rock Shooter (TV)
●Black Rock Shooter OVA
●Free!
●Love Stage!
●Meganebu!
●Rosario to Vampire
●Tonari no Kaibutsu-kun
10/6-os besorolást kapott:
●Umineko no naku koro ni
●Hakuouki
10/5-ös besorolást kapott:
●Kuroshitsuji
●Sukitte ii na yo
10/ 4-es besorolást kapott:
●Tayutama: Kiss on my deity
|